DLA LEKARZY
wyszukaj konferencję:
- wszystkie - dolnośląskie kujawsko-pomorskie lubelskie lubuskie łódzkie małopolskie mazowieckie opolskie podkarpackie podlaskie pomorskie śląskie świętokrzyskie warmińsko-mazurskie wielkopolskie zachodniopomorskie
Wybierz miejsce
- wszystkie - Położnictwo Alergologia Dermatologia Medycyna rodzinna Neurologia Pediatria Psychiatria Opieka farmaceutyczna Ginekologia
Tematyka konferencji
O FIRMIE

G-PHARMA Consulting jest firmą oferującą doradztwo strategiczne, marketingowe i komunikacyjne oraz realizację programów edukacyjnych i promocyjnych dla firm i organizacji działających w sektorze ochrony zdrowia, farmacji, nauk medycznych oraz zdrowego stylu życia. Zespół firmy tworzą ludzie od wielu lat związani bezpośrednio z branżą farmaceutyczną oraz posiadający przekrojowe doświadczenie w obszarze konsultingu strategicznego, komunikacji i promocji. 

Naszą misją jest praca zespołowa w celu jak najpełniejszej realizacji zadań stawianych nam przez Klienta. Nasze działania są zawsze wynikiem dogłębnej analizy potrzeb Klienta, na podstawie której wypracowujemy założenia projektu, a następnie dobieramy odpowiednią taktykę. Jako zespól stawiamy na innowacyjność, jakość, rzetelność, kreatywność i zaangażowanie. Wierzymy, że tylko dzięki tym wartościom możemy odnieść wspólny sukces. Twój cel jest naszym celem!

NASZ ZESPÓŁ

Załoga G-PHARMA Consulting to kompetentny i doświadczony zespół konsultantów, wywodzących się z firm farmaceutycznych, agencji reklamowych i PR, a także z rynku FMCG i retail.
To właśnie wszechstronne doświadczenie zespołu, wynikające z sumy indywidualnych praktyk oraz praca w grupach projektowych, pozwala nam na kreatywne, innowacyjne i niestandardowe podejście do każdego z powierzonych zadań. Jesteśmy do Waszej dyspozycji!

Sebastian kołodziej
Managing Director
+48 608 308 698
Marta Pelc
Medical & Marketing Director
+48 783 912 124
Katarzyna Pisarek
Senior Therapeutical Manager
+48 512 084 315

Główne obszary consultingu 360°: alergologia i pulmonologia, dermatologia, okulistyka, onkologia z hematologią. 

Agnieszka Parzy
Therapeutical Manager
+48 512 450 332

Główne obszary consultingu 360°: alergologia i pulmonologia, dermatologia, okulistyka, onkologia z hematologią. 

Paweł Nitka
Senior Therapeutical Manager
+48 783 912 120

Główne obszary consultingu 360°: ginekologia i położnictwo, opieka farmaceutyczna oraz urologia.

Magdalena Tryboń
Therapeutical Manager
+48 783 912 125

Główne obszary consultingu 360°:
medycyna rodzinna, kardiologia.

Maciej Golec
Therapeutical Manager
+48 783 912 122

Główne obszary consultingu 360°: pediatria , neurologia, psychiatria. Odpowiedzialny za cykle sympozjów naukowo-szkoleniowych.

Urszula Mierzejewska
Jr Brand Manager, Dział marketingu
+48 783 912 232

Doradztwo w zakresie strategii komunikacji do środowiska lekarskiego i opinii publicznej. 

JAK PRACUJEMY

Podstawą naszej pracy jest zrozumienie potrzeb i oczekiwań klientów. Opracowujemy i realizujemy “szyte na miarę” koncepcje, dobierając najbardziej efektywne narzędzia, komunikaty i aktywności marketingowe, w celu osiągnięcia założonych efektów oraz realizacji potrzeb promocyjno-edukacyjnych najwłaściwszych w danej sytuacji biznesowej.
Każdy projekt jest dla nas tak samo ważny i dlatego stosujemy określony schemat postępowania zarówno w małych, jak i strategicznie istotnych projektach naszych klientów. To właśnie dzięki przyjętej przez nas metodologii pracy jesteśmy skuteczni i efektywni. Zobacz jak pracujemy.

1. BRIEF

Dobry brief to zapowiedź sukcesu. Dla nas to chwila, gdy padają ważne i trudne pytania.

2. BUDOWANIE GRUPY PROJEKTOWEJ

Właściwi ludzie na właściwym miejscu, ale przede wszystkim, dobrze dobrana suma kompetencji, niezbędnych do realizacji celów określonych w briefie.

3. ANALIZA

Dokładna analiza i pogłębienie wiedzy uzyskanej z briefu, zmniejsza ryzyko niepowodzenia. Analizujemy, aby wiedzieć więcej i nie dać się zaskoczyć!

4. BURZA MÓZGÓW

Generujemy pomysły, szukamy nieszablonowych rozwiązań, rozważamy różne kierunki - a wszystko po to, aby później wybrać, absolutnie najlepszy z nich.

5. STRATEGIA

Jakie stawiamy sobie cele? Co trzeba zrobić, aby je osiągnąć? Czas na STRATEGIĘ!

6. ROZWIĄZANIA KREATYWNE

Po pierwsze, osiągnąć efekt. Po drugie, zaskoczyć, wyróżnić się i dać zapamiętać.

7. PREZENTACJA

Pora na zaprezentowanie naszej koncepcji, zarażenie wizją, ale i wprowadzenie korekt.

8. REALIZACJA

Wszystkie wcześniejsze punkty nie miałyby sensu, gdyby nie profesjonalna realizacja.

9. MONITORING

Jest ważny, nie tylko po to by ocenić efekty. Ale również, by uzyskiwać na jego podstawie nowe dane rynkowe!

10. RAPORT

To ostatnia prosta, przed zakończeniem projektu. Tutaj stawiamy kropkę na końcu zadania. Analizujemy rozwiązania, wyciągamy wnioski, prezentujemy efekty.

BRIEF

Dobry brief to zapowiedź sukcesu. Dla nas to chwila, gdy padają ważne i trudne pytania.

Zanim zaczniemy rozważać wszelkie możliwości, musimy się dobrze poznać. Ten etap jest budowaniem wzajemnego zaufania, porozumienia oraz poznawaniem swoich potrzeb i oczekiwań. Potrzebujemy wielu informacji i nie zawahamy się o nie prosić. Na ich podstawie, uzupełnimy brakujące elementy. Brief gotowy? Przechodzimy do następnego etapu.

POWRÓT DO WYBORU ETAPU

BUDOWANIE GRUPY PROJEKTOWEJ

Właściwi ludzie na właściwym miejscu, ale przede wszystkim, dobrze dobrana suma kompetencji, niezbędnych do realizacji celów określonych w briefie.

G-PHARMA to nie tylko firma młodych, kreatywnych, zaangażowanych i dobrze zmotywowanych ludzi. To przede wszystkim suma doświadczeń, kompetencji i indywidualnych cech każdego z nas. Zadaniem lidera projektu w G-PHARMA jest zbudowanie grupy z osób najlepiej przygotowanych do danego zadania oraz umiejętne zarządzanie, tym zasobem w projekcie. Tworzymy zgrane i skuteczne zespoły, bo dobieramy również temperamenty.

POWRÓT DO WYBORU ETAPU

ANALIZA

Dokładna analiza i pogłębienie wiedzy uzyskanej z briefu, zmniejsza ryzyko niepowodzenia. Analizujemy, aby wiedzieć więcej i nie dać się zaskoczyć!

Analizujemy każdy przypadek, rozważamy różne opcje, ale przede wszystkim zbieramy dane. Patrzymy przekrojowo przez rynek, konkurencję, sytuację społeczno-polityczną, uwarunkowania prawne i medyczne. Przyglądamy się i wyciągamy wnioski, po to aby mieć dobre podstawy i tworzyć dalsze rekomendacje.

POWRÓT DO WYBORU ETAPU

BURZA MÓZGÓW

Generujemy pomysły, szukamy nieszablonowych rozwiązań, rozważamy różne kierunki - a wszystko po to, aby później wybrać, absolutnie najlepszy z nich.

Przy tworzeniu koncepcji "szytych na miarę", bez burzy mózgów się nie obędzie. Poszukujemy nieszablonowych pomysłów, ale też działamy w granicach obowiązujących w branży przepisów prawnych i uwarunkowań medycznych. Nie gardzimy sprawdzonymi rozwiązaniami, jeśli jesteśmy przekonani do ich skuteczności w danej sytuacji biznesowej.

POWRÓT DO WYBORU ETAPU

STRATEGIA

Jakie stawiamy sobie cele? Co trzeba zrobić, aby je osiągnąć? Czas na STRATEGIĘ!

Strategia jest niczym innym, jak odpowiedzią na kluczowe pytania w projekcie. Drogą do osiągnięcia określonej wizji i scenariuszem działań, prowadzących do jej osiągnięcia. Nie działamy po omacku. Wiemy, co i dlaczego robimy i jakie te działania mają przynieść efekty. Opracowujemy strategie dla wszystkich projektów, nawet jeśli cel i droga do realizacji jest jedna.

POWRÓT DO WYBORU ETAPU

ROZWIĄZANIA KREATYWNE

Po pierwsze, osiągnąć efekt. Po drugie, zaskoczyć, wyróżnić się i dać zapamiętać.

Rozwiązania kreatywne są właśnie po to, aby robić te same rzeczy co inni, ale w sposób wyróżniający się, przykuwający uwagę, budujący zainteresowanie i zaufanie. To jest klucz do sukcesu. Dlatego staramy się w każdym projekcie, uchwycić to coś, co jest dla niego unikalne. Na tym budujemy i rozwijamy kreatywnie.

POWRÓT DO WYBORU ETAPU

PREZENTACJA

Pora na zaprezentowanie naszej koncepcji, zarażenie wizją, ale i wprowadzenie korekt.

Dobra koncepcja sama się obroni, przyniesie zamierzone efekty, ale żeby móc ją wdrożyć klient musi być przekonany do jej skuteczności i adekwatności w danej sytuacji. Nie przekonujemy, nie radzimy, pokazujemy jej silne strony i poddajemy ocenie Klienta. Wierzymy w nasze kompetencje, angażujemy się w stworzenie najlepszych rozwiązań ale jesteśmy otwarci, słuchamy i modyfikujemy projekt.

POWRÓT DO WYBORU ETAPU

REALIZACJA

Wszystkie wcześniejsze punkty nie miałyby sensu, gdyby nie profesjonalna realizacja.

Po dokładnych przygotowaniach, w które zaangażowany jest cały zespół oraz wybrani specjaliści z zewnątrz, przystępujemy do realizacji. Dzięki dziesięcioletniemu doświadczeniu w branży, wszystkie procedury które stosujemy są sprawdzone. Realizujemy zaplanowane rozwiązania ze szczególną dokładnością i dbałością o szczegóły. O efektach informujemy na bieżąco.

POWRÓT DO WYBORU ETAPU

MONITORING

Jest ważny, nie tylko po to by ocenić efekty. Ale również, by uzyskiwać na jego podstawie nowe dane rynkowe!

W czasie realizacji projektów prowadzimy monitoring działań. Sprawdzamy czy założenia określone wcześniej spełniają swoją funkcję i czy nie pojawiły się sytuacje zewnętrzne zagrażające powodzeniu projektu. To swoisty zawór bezpieczeństwa, który oferujemy klientom. Informujemy natychmiast o sytuacji aby zdążyć z wprowadzaniem ewentualnych zmian.

POWRÓT DO WYBORU ETAPU

RAPORT

To ostatnia prosta, przed zakończeniem projektu. Tutaj stawiamy kropkę na końcu zadania. Analizujemy rozwiązania, wyciągamy wnioski, prezentujemy efekty.

Raport stanowi dla nas i dla klienta potwierdzenie realizacji, pokazuje osiągnięcie celów, analizę zastosowanych rozwiązań i rekomendacje na przyszłość. Stanowi zakończenie projektu dla nas, ale i postawę do dalszych działań klienta w temacie projektu.

POWRÓT DO WYBORU ETAPU

BRIEF

Dobry brief to zapowiedź sukcesu. Dla nas to chwila, gdy padają

BUDOWANIE GRUPY PROJEKTOWEJ

Właściwi ludzie na właściwym miejscu, ale przede wszystkim,

ANALIZA

Dokładna analiza i pogłębienie wiedzy uzyskanej

BURZA MÓZGÓW

Generujemy pomysły, szukamy nieszablonowych rozwiązań, rozważamy

STRATEGIA

Jakie stawiamy sobie cele? Co trzeba zrobić, aby je osiągnąć? Czas

ROZWIĄZANIA KREATYWNE

Po pierwsze, osiągnąć efekt. Po drugie, zaskoczyć, wyróżnić

PREZENTACJA

Pora na zaprezentowanie naszej koncepcji, zarażenie wizją, ale i

REALIZACJA

Wszystkie wcześniejsze punkty nie miałyby sensu, gdyby nie

MONITORING

Jest ważny, nie tylko po to by ocenić efekty. Ale również, by

RAPORT

To ostatnia prosta, przed zakończeniem projektu. Tutaj stawiamy

BRIEF

Dobry brief to zapowiedź sukcesu. Dla nas to chwila, gdy padają ważne i trudne pytania.

Zanim zaczniemy rozważać wszelkie możliwości, musimy się dobrze poznać. Ten etap jest budowaniem wzajemnego zaufania, porozumienia oraz poznawaniem swoich potrzeb i oczekiwań. Potrzebujemy wielu informacji i nie zawahamy się o nie prosić. Na ich podstawie, uzupełnimy brakujące elementy. Brief gotowy? Przechodzimy do następnego etapu.

POWRÓT DO WYBORU ETAPU

BUDOWANIE GRUPY PROJEKTOWEJ

Właściwi ludzie na właściwym miejscu, ale przede wszystkim, dobrze dobrana suma kompetencji, niezbędnych do realizacji celów określonych w briefie.

G-PHARMA to nie tylko firma młodych, kreatywnych, zaangażowanych i dobrze zmotywowanych ludzi. To przede wszystkim suma doświadczeń, kompetencji i indywidualnych cech każdego z nas. Zadaniem lidera projektu w G-PHARMA jest zbudowanie grupy z osób najlepiej przygotowanych do danego zadania oraz umiejętne zarządzanie, tym zasobem w projekcie. Tworzymy zgrane i skuteczne zespoły, bo dobieramy również temperamenty.

POWRÓT DO WYBORU ETAPU

ANALIZA

Dokładna analiza i pogłębienie wiedzy uzyskanej z briefu, zmniejsza ryzyko niepowodzenia. Analizujemy, aby wiedzieć więcej i nie dać się zaskoczyć!

Analizujemy każdy przypadek, rozważamy różne opcje, ale przede wszystkim zbieramy dane. Patrzymy przekrojowo przez rynek, konkurencję, sytuację społeczno-polityczną, uwarunkowania prawne i medyczne. Przyglądamy się i wyciągamy wnioski, po to aby mieć dobre podstawy i tworzyć dalsze rekomendacje.

POWRÓT DO WYBORU ETAPU

BURZA MÓZGÓW

Generujemy pomysły, szukamy nieszablonowych rozwiązań, rozważamy różne kierunki - a wszystko po to, aby później wybrać, absolutnie najlepszy z nich.

Przy tworzeniu koncepcji "szytych na miarę", bez burzy mózgów się nie obędzie. Poszukujemy nieszablonowych pomysłów, ale też działamy w granicach obowiązujących w branży przepisów prawnych i uwarunkowań medycznych. Nie gardzimy sprawdzonymi rozwiązaniami, jeśli jesteśmy przekonani do ich skuteczności w danej sytuacji biznesowej.

POWRÓT DO WYBORU ETAPU

STRATEGIA

Jakie stawiamy sobie cele? Co trzeba zrobić, aby je osiągnąć? Czas na STRATEGIĘ!

Strategia jest niczym innym, jak odpowiedzią na kluczowe pytania w projekcie. Drogą do osiągnięcia określonej wizji i scenariuszem działań, prowadzących do jej osiągnięcia. Nie działamy po omacku. Wiemy, co i dlaczego robimy i jakie te działania mają przynieść efekty. Opracowujemy strategie dla wszystkich projektów, nawet jeśli cel i droga do realizacji jest jedna.

POWRÓT DO WYBORU ETAPU

ROZWIĄZANIA KREATYWNE

Po pierwsze, osiągnąć efekt. Po drugie, zaskoczyć, wyróżnić się i dać zapamiętać.

Rozwiązania kreatywne są właśnie po to, aby robić te same rzeczy co inni, ale w sposób wyróżniający się, przykuwający uwagę, budujący zainteresowanie i zaufanie. To jest klucz do sukcesu. Dlatego staramy się w każdym projekcie, uchwycić to coś, co jest dla niego unikalne. Na tym budujemy i rozwijamy kreatywnie.

POWRÓT DO WYBORU ETAPU

PREZENTACJA

Pora na zaprezentowanie naszej koncepcji, zarażenie wizją, ale i wprowadzenie korekt.

Dobra koncepcja sama się obroni, przyniesie zamierzone efekty, ale żeby móc ją wdrożyć klient musi być przekonany do jej skuteczności i adekwatności w danej sytuacji. Nie przekonujemy, nie radzimy, pokazujemy jej silne strony i poddajemy ocenie Klienta. Wierzymy w nasze kompetencje, angażujemy się w stworzenie najlepszych rozwiązań ale jesteśmy otwarci, słuchamy i modyfikujemy projekt.

POWRÓT DO WYBORU ETAPU

REALIZACJA

Wszystkie wcześniejsze punkty nie miałyby sensu, gdyby nie profesjonalna realizacja.

Po dokładnych przygotowaniach, w które zaangażowany jest cały zespół oraz wybrani specjaliści z zewnątrz, przystępujemy do realizacji. Dzięki dziesięcioletniemu doświadczeniu w branży, wszystkie procedury które stosujemy są sprawdzone. Realizujemy zaplanowane rozwiązania ze szczególną dokładnością i dbałością o szczegóły. O efektach informujemy na bieżąco.

POWRÓT DO WYBORU ETAPU

MONITORING

Jest ważny, nie tylko po to by ocenić efekty. Ale również, by uzyskiwać na jego podstawie nowe dane rynkowe!

W czasie realizacji projektów prowadzimy monitoring działań. Sprawdzamy czy założenia określone wcześniej spełniają swoją funkcję i czy nie pojawiły się sytuacje zewnętrzne zagrażające powodzeniu projektu. To swoisty zawór bezpieczeństwa, który oferujemy klientom. Informujemy natychmiast o sytuacji aby zdążyć z wprowadzaniem ewentualnych zmian.

POWRÓT DO WYBORU ETAPU

RAPORT

To ostatnia prosta, przed zakończeniem projektu. Tutaj stawiamy kropkę na końcu zadania. Analizujemy rozwiązania, wyciągamy wnioski, prezentujemy efekty.

Raport stanowi dla nas i dla klienta potwierdzenie realizacji, pokazuje osiągnięcie celów, analizę zastosowanych rozwiązań i rekomendacje na przyszłość. Stanowi zakończenie projektu dla nas, ale i postawę do dalszych działań klienta w temacie projektu.

POWRÓT DO WYBORU ETAPU
Bazy danych

Baza danych lekarzy i farmaceutów to efekt wieloletniej pracy edukacyjnej i promocyjnej skierowanej do środowiska medycznego przez G-Pharma Consulting w imieniu partnerów Firm farmaceutycznych, Towarzystw Naukowych czy Liderów Opinii. Dzięki różnorodnym kanałom gwarantujemy szerokie dotarcie danego komunikatu. Wyspecjalizowana i doświadczona grupa telemarketerów G-Pharma na co dzień aktualizuje bazę. 

Oferujemy Państwu dotarcie do 67.000 lekarzy i farmaceutów poprzez:

Doradztwo medyczne i prawne

G-PHARMA Consulting oferuje bezpieczeństwo prawne i medyczne. Każda aktywność realizowana w ramach wsparcia 360° jest dostosowana do wymagań prawnych oraz polityki wewnętrznej firmy. Świadczymy doradztwo prawne i ekspertyzę medyczną, w każdym aspekcie działalności firmy farmaceutycznej. Szczycimy się wypracowanymi, wieloletnimi relacjami z Kluczowymi Liderami Opinii w 21 obszarach terapeutycznych.

Oferta:

Programy szkoleniowe

W odpowiedzi na indywidualne potrzeby naszych klientów, realizujemy szkolenia dla przedstawicieli medycznych, farmaceutycznych, pracowników marketingu i sprzedaży. Dysponujemy wykwalifikowaną kadrą – trenerami z wieloletnim doświadczeniem w branży farmaceutycznej. Salę konferencyjną, na życzenia Klienta, zmienimy w profesjonalne studio telewizyjne czy zieloną łąkę.

Oferujemy szkolenia z:

Innowacyjne formy komunikacji

Na skutek szybkiego rozwoju nowych technologii, zmieniają się formy i narzędzia komunikacji. W trakcie organizowanych przez nas wydarzeń edukacyjnych, tradycyjnych konferencji i warsztatów, jak i szkoleń prowadzonych w Internecie, stawiamy na nowoczesność. Oferujemy innowacyjność, z powodzeniem wykorzystując najbardziej aktualne osiągnięcia technologiczne. Jako pierwsi w Polsce zastosowaliśmy na naszych cyklach konferencji systemy do głosowania i zadawania pytań na tabletach rozdanych wszystkim uczestnikom wydarzenia.

Oferujemy:

Konferencje

Opracowujemy i realizujemy, autorskie inicjatywy edukacyjne skierowane do przedstawicieli środowiska medycznego, o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym. Dostarczamy najwyższy poziom merytoryczny szkoleń, dzięki współpracy z Towarzystwami Naukowymi i KOL. Wspólnym mianownikiem wszystkich konferencji jest prezentacja standardów postępowania oraz najnowszych doniesień z danej dziedziny.

Oferujemy:

Public Relations

Posiadamy wieloletnie doświadczenie z zakresu prowadzenia kampanii PR-owych dla sektora healthcare. Opracowujemy i wdrażamy, autorskie strategie komunikacji oraz wsparcia PR uwzględniające potrzeby i oczekiwania Klientów. Nasze strategie są nastawione na osiągnięcie konkretnych efektów. 

Świadczymy doradztwo strategiczne w obszarze komunikacji:

Rekrutacja i Selekcja

Znajomość branży i jej potrzeb w zakresie zasobów ludzkich, pozwala nam na skuteczne i efektywne pozyskiwanie z rynku najlepszych kandydatów. Na stanowiska w działach marketingu i sprzedaży, również tych, którzy nie poszukują aktywnie pracy. Główną korzyścią ze współpracy w tym obszarze jest zdecydowana optymalizacja kosztów i czasu trwania procesu.

W ramach tej usługi oferujemy między innymi:

Artykuły i publikacje medyczne

Wieloletnia współpraca z czołowymi liderami opinii, wypracowane relacje w środowisku medycznym oraz doświadczony zespół współpracowników, gwarantują rzetelność i merytoryczną poprawność powstających artykułów i publikacji medycznych. Wykorzystywanie nowoczesnych technologii uatrakcyjnia formę i multiplikuje zastosowania powstałych opracowań.

Oferujemy:

Eventy i stoiska wystawiennicze

Dialog ze środowiskiem medycznym i jego atrakcyjna forma, podczas wydarzeń edukacyjnych jest istotnym elementem procesu komunikacji, pomiędzy firmą a lekarzem czy farmaceutą. Na bazie oczekiwań uczestników i potrzeb naszych klientów, proponujemy skuteczną realizację i kreatywne formy prezentacji firm, stoisk wystawienniczych i aktywności dodatkowych.

Oferta:

Marketing

Zintegrowany marketing 360 °. Oferujemy indywidualne podejście do potrzeb Klienta – strategie „szyte na miarę”, wykorzystujące bogate portfolio produktów i usług oraz nowoczesnych narzędzi marketingowych.

Rzetelnie opracujemy i zrealizujemy:

Edukacja

Nasza firma posiada wieloletnie doświadczenie w opracowywaniu i realizacji autorskich inicjatyw edukacyjnych, skierowanych do przedstawicieli środowiska medycznego. W swoim portfolio posiadamy wiele sprawdzonych aktywności edukacyjnych, realizowanych w systemie e-learningowym oraz przynoszących realny zwrot z inwestycji.

Oferujemy:

Bazy danych

Baza danych lekarzy i farmaceutów to efekt wieloletniej pracy edukacyjnej i promocyjnej skierowanej do środowiska medycznego przez G-Pharma Consulting w imieniu partnerów Firm farmaceutycznych, Towarzystw Naukowych czy Liderów Opinii. Dzięki różnorodnym kanałom gwarantujemy szerokie dotarcie danego komunikatu. Wyspecjalizowana i doświadczona grupa telemarketerów G-Pharma na co dzień aktualizuje bazę. 

Oferujemy Państwu dotarcie do 67.000 lekarzy i farmaceutów poprzez:

NASZA OFERTA - ZINTEGROWANY MARKETING 3600

Opracowujemy i realizujemy “szyte na miarę” koncepcje marketingowe, składające się z najbardziej efektywnych w danym obszarze narzędzi promocyjno-edukacyjnych i informacyjnych. Wszystkie aktywności dostosowane są do konkretnie wyznaczonych celów biznesowych oraz zmiennych w projekcie KPI. Realizujemy pojedyncze akcje, jak i duże projekty strategiczne, wykorzystujące szereg narzędzi z naszej oferty.

   

Nasza firma posiada wieloletnie doświadczenie w opracowywaniu i realizacji autorskich inicjatyw edukacyjnych, skierowanych do przedstawicieli środowiska medycznego. W swoim portfolio posiadamy wiele sprawdzonych aktywności edukacyjnych, realizowanych w systemie e-learningowym oraz przynoszących realny zwrot z inwestycji.

Oferujemy:

Nasza firma posiada wieloletnie doświadczenie w opracowywaniu i realizacji autorskich inicjatyw edukacyjnych, skierowanych do przedstawicieli środowiska medycznego. W swoim portfolio posiadamy wiele sprawdzonych aktywności edukacyjnych, realizowanych w systemie e-learningowym oraz przynoszących realny zwrot z inwestycji.

Oferujemy:

Zintegrowany marketing 360 °. Oferujemy indywidualne podejście do potrzeb Klienta – strategie „szyte na miarę”, wykorzystujące bogate portfolio produktów i usług oraz nowoczesnych narzędzi marketingowych.

Rzetelnie opracujemy i zrealizujemy:

Dialog ze środowiskiem medycznym i jego atrakcyjna forma, podczas wydarzeń edukacyjnych jest istotnym elementem procesu komunikacji, pomiędzy firmą a lekarzem czy farmaceutą. Na bazie oczekiwań uczestników i potrzeb naszych klientów, proponujemy skuteczną realizację i kreatywne formy prezentacji firm, stoisk wystawienniczych i aktywności dodatkowych.

Oferta:

Wieloletnia współpraca z czołowymi liderami opinii, wypracowane relacje w środowisku medycznym oraz doświadczony zespół współpracowników, gwarantują rzetelność i merytoryczną poprawność powstających artykułów i publikacji medycznych. Wykorzystywanie nowoczesnych technologii uatrakcyjnia formę i multiplikuje zastosowania powstałych opracowań.

Oferujemy:

Posiadamy wieloletnie doświadczenie z zakresu prowadzenia kampanii PR-owych dla sektora healthcare. Opracowujemy i wdrażamy, autorskie strategie komunikacji oraz wsparcia PR uwzględniające potrzeby i oczekiwania Klientów. Nasze strategie są nastawione na osiągnięcie konkretnych efektów. 

Świadczymy doradztwo strategiczne w obszarze komunikacji:

Znajomość branży i jej potrzeb w zakresie zasobów ludzkich, pozwala nam na skuteczne i efektywne pozyskiwanie z rynku najlepszych kandydatów. Na stanowiska w działach marketingu i sprzedaży, również tych, którzy nie poszukują aktywnie pracy. Główną korzyścią ze współpracy w tym obszarze jest zdecydowana optymalizacja kosztów i czasu trwania procesu.

W ramach tej usługi oferujemy między innymi:

Opracowujemy i realizujemy, autorskie inicjatywy edukacyjne skierowane do przedstawicieli środowiska medycznego, o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym. Dostarczamy najwyższy poziom merytoryczny szkoleń, dzięki współpracy z Towarzystwami Naukowymi i KOL. Wspólnym mianownikiem wszystkich konferencji jest prezentacja standardów postępowania oraz najnowszych doniesień z danej dziedziny.

Oferujemy:

Na skutek szybkiego rozwoju nowych technologii, zmieniają się formy i narzędzia komunikacji. W trakcie organizowanych przez nas wydarzeń edukacyjnych, tradycyjnych konferencji i warsztatów, jak i szkoleń prowadzonych w Internecie, stawiamy na nowoczesność. Oferujemy innowacyjność, z powodzeniem wykorzystując najbardziej aktualne osiągnięcia technologiczne. Jako pierwsi w Polsce zastosowaliśmy na naszych cyklach konferencji systemy do głosowania i zadawania pytań na tabletach rozdanych wszystkim uczestnikom wydarzenia.

Oferujemy:

G-PHARMA Consulting oferuje bezpieczeństwo prawne i medyczne. Każda aktywność realizowana w ramach wsparcia 360° jest dostosowana do wymagań prawnych oraz polityki wewnętrznej firmy. Świadczymy doradztwo prawne i ekspertyzę medyczną, w każdym aspekcie działalności firmy farmaceutycznej. Szczycimy się wypracowanymi, wieloletnimi relacjami z Kluczowymi Liderami Opinii w 21 obszarach terapeutycznych.

Oferta:

W odpowiedzi na indywidualne potrzeby naszych klientów, realizujemy szkolenia dla przedstawicieli medycznych, farmaceutycznych, pracowników marketingu i sprzedaży. Dysponujemy wykwalifikowaną kadrą – trenerami z wieloletnim doświadczeniem w branży farmaceutycznej. Salę konferencyjną, na życzenia Klienta, zmienimy w profesjonalne studio telewizyjne czy zieloną łąkę.

Oferujemy szkolenia z:

Baza danych lekarzy i farmaceutów to efekt wieloletniej pracy edukacyjnej i promocyjnej skierowanej do środowiska medycznego przez G-Pharma Consulting w imieniu partnerów Firm farmaceutycznych, Towarzystw Naukowych czy Liderów Opinii. Dzięki różnorodnym kanałom gwarantujemy szerokie dotarcie danego komunikatu. Wyspecjalizowana i doświadczona grupa telemarketerów G-Pharma na co dzień aktualizuje bazę. 

Oferujemy Państwu dotarcie do 67.000 lekarzy i farmaceutów poprzez:

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI ZAWSZE, GDY:

  • Brakuje Ci informacji, potrzebujesz badania, analizy i raportu z rekomendacjami działań
  • Chcesz zrealizować pracochłonne i absorbujące czas projekty, a masz tylko swoje dwie ręce
  • Masz temat, ale nie masz narzędzi, zespołu i konkretnego pomysłu na realizację
  • Potrzebujesz zorganizować konferencję, sympozjum czy warsztaty dla swoich lekarzy
  • Masz ważny komunikat do nowej bądź obecnej grupy docelowej
  • Wprowadzasz do promocji nowy produkt
  • Potrzebujesz wsparcia w merytorycznym i graficznym przygotowaniu komunikacji 
    do środowiska medycznego
  • Chcesz w sposób innowacyjny i kreatywny zaangażować lekarzy w swoje działania
                                        

Urszula Mierzejewska
Zaproszenie na spotkanie

  
lub spotkaj się z nami i sprawdź, co sami Ci zaproponujemy!

AKTUALNOŚCI FIRMOWE
24Wrz

6 konferencji w 2 dni

Nadchodzący weekend będzie bardzo intensywny - zapraszamy na 6 konferencji z trzech różnych dziedzin naukowych:

17Wrz

Najbliższe konferencje

Pod koniec upływającego tygodnia, zorganizujemy jeszcze cztery sympozja naukowe. Wykłady zostaną poprowadzone w tematyce zbliżonych do siebie zagadnień - Alergologia i Pulmonologia, a także Astma i Nieżyt Nosa w..

04Wrz

KONFERENCJA - JACHRANKA 2014

W dniach 28 - 30 sierpnia 2014 roku, odbyła się XI edycja konferencji naukowo-szkoleniowej "Astma, Alergia i POChP. Standardy diagnostyczno-terapeutyczne". Tradycyjnie gościliśmy w Hotelu Warszawianka w Jachrance.

29Maj

WAKACYJNA PROMOCJA NA BADANIA..

Wkrótce start nowego cyklu promocyjnego, dlatego już teraz warto zastanowić się i zbadać, jak wygląda świadomość produktów w środowisku, w którym były promowane. 

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE
01Pa

Konsultanci to przeżytek

Cały świat obywa się bez konsultantów medycznych. W Polsce jest ich przeszło półtora tysiąca. Kiedy któremuś z nich zdarzy się tłumaczyć za granicą, że jest konsultantem krajowym, nikt za bardzo..

26Wrz

Konsultanci medyczni masowo..

Po wejściu w życie przepisów, które każą konsultantom spowiadać się z relacji z firmami farmaceutycznymi, z funkcji zrezygnowało 26 osób – informuje "Rzeczpospolita". W ciągu ostatnich..

26Wrz

MZ: ceny leków w Polsce należą do..

Ceny leków w Polsce należą obecnie do najniższych w Europie i systematycznie maleją, średnia dopłata do leku refundowanego to mniej niż 10 zł - mówił w czwartek (25 września) w Senacie wiceminister..

24Wrz

Eksperci: dziedziczna..

Dziedziczna skłonność do wysokiego poziomu cholesterolu może - w przypadku nieleczenia - skrócić życie o 20-30 lat - przypominają eksperci z okazji Dnia Świadomości Hipercholesterolemii Rodzinnej,..

KARIERA

Myślisz nad kolejnym krokiem kariery zawodowej? Zastanawiasz się nad pracą dla firmy o silnej pozycji na rynku? Chcesz zostać członkiem zespołu o dużym potencjale i doświadczeniu? Chcesz być dumny ze swojej pracy oraz marki jaką będziesz współtworzył? Wyślij nam swoją aplikację! Zajmujemy się zintegrowanym marketingiem farmaceutycznym. Zakres naszych działań obejmuje doradztwo marketingowe, strategiczne i komunikacyjne oraz realizację programów edukacyjnych. Działamy głównie dla firm z branży farmaceutycznej, a także organizacji działających w sektorze ochrony zdrowia. Jeżeli, posiadasz wymagane doświadczenie i umiejętności oraz kierujesz się odpowiednimi wartościami... spotkamy się na rozmowie kwalifikacyjnej!

CO OFERUJEMY?

Przede wszystkim...

  • Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia przy realizacji dużych projektów dla branży farmaceutycznej.
  • Pracę w doświadczonym zespole profesjonalistów, w dynamicznie rozwijającym się środowisku o najwyższych standardach etycznych.
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi marketingowych i wiedzy eksperckiej.
  • Pracę w przyjaznej i pomocnej kulturze organizacyjnej oraz dobrej atmosferze.
Dołącz do nas

KOGO SZUKAMY?

 

Marketing Project Manager
pokaż więcej...

Zapraszamy do składania ofert pracy na aktualnie rekrutowane stanowiska, jak również do przesłania nam swojego CV i listu motywacyjnego na poczet przyszłych procesów rekrutacyjnych.

ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER:
 
DLA BRANŻY FARMACEUTYCZNEJ DLA LEKARZY, FARMACEUTÓW I PIELĘGNIAREK

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z NASZĄ OFERTĄ

Informacje o produktach i usługach G-PHARMA Consulting dla pracowników firm farmaceutycznych i sprzętowych

MAPA DOJAZDU